.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمداد از رئيس جمهور براي حل مشكل شهر زرگر محله بابل

يكي از كاربران شمال‌نيوز كه خود را يكي از اعضاي شوراي شهر زرگرمحله بابل معرفي مي‌كند با ارسال مطلبي تحت عنوان " استمداد مردم زرگرمحله از رئيس جمهور" از بي‌توجهي مسئولان مازندران در رسيدگي به مشكلات اين شهر انتقاد كرد.

متن نامه ارسالي به شرح ذيل است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیات احتراما به استحضار رياست محترم جمهور جناب اقاي دكتر احمدي نژاد مي رساند كه شهر محروم و مظلوم زرگرمحله با شهرستان بابل 8 كيلومتر با شهرستان امل حدود 16 كيلومتر و با شهرستان بابلسر 12 كيلومتر فاصله دارد. اين شهر در سال 1379 با مصوبه هيات محترم دولت بخاطر مركز بخش لاله آباد بودن كه دومين مركز شهرستان بابل به لحاظ جمعيتي مي باشد به شهر تغيير نام داد اينجانب بعنوان نماينده مردم در سومين دوره شوراي اسلامي شهر با شما سخن مي گويم و اين را بدانيد كه از بس مشكلات مردم را به مديران و مسئولين استاني و شهرستاني گفتيم ولي جوابي دريافت ننموده ايم نااميدانه تصميم بر آن شد براي شما بنويسيم از بي توجهي آناني كه هرچه نوشتيم حتي حاضر نشده اند محض رضاي خدا يكبار به اين شهر سري بزنند و حداقل به درد دل اين مردم گوش دهند گله داريم.

جناب اقاي رييس جمهور حضرتعالي با ان همه مشغله در اداره كشور و مباحث سياسي خارج ار كشور در طول دوره چهار ساله قبل حداقل 2 بار به همه استانها سر زديد و حال در اين دوره سفر دور سوم را اغاز نموده ايد از دو استاندار قبلي استان مازندران و استاندار فعلي و حتي فرمانداران و كليه مديران شهرستاني و استاني سوال بفرماييد محض رضاي خدا با انهمه مكاتبه درخصوص مشكلات اين شهر چند بار به اين شهر سفر كرده‌اند و براي حل مشكل اين شهر اقدام نموده اند شهري كه يك سالن يا بهتر بگويم يك متر زمين براي ورزش جوانانش وجود ندارد شهري كه بعد از تقريبا 10 سال يك مركز درماني شبانه روزي در ان فعال نيست و همچنان داري خانه بهداشتي مي باشد كه بعد از ساعت اداري تعطيل و مردم حداقل براي يك امپول زدن بايد به شهرستان بابل مراجعه نمايند شهري كه يك بانك صادارت در آن مستقر بود كه 2 سال قبل به صندوق مهر واگذار و حال مدتي است آن هم تعطيل شد و الان فاقد بانك مي باشد شهري كه پاسگاه انتظامي آن در شهر اميركلا واقع است و مردم براي كار انتظامي بايد از دو شهر عبور كنند و به آنجا مراجعه نمايند توضيح اينكه حداقل فاصله اين پاسگاه از مركز شهر زرگرمحله 15 كيلومتر مي باشد شهري كه 8600 متر زمين براي احداث سايت اداري ان مهيا ولي بعد از 2 سال هنوز هيچ اقدام اساسي صورت نگرفته است و مردم براي كوچكترين كاري اداري بايستي به شهرستان بابل مراجعه نمايند جناب آقاي ريئس جمهور درد دلهاي زيادي از مشكلات فراوان اين مردم وجود دارد كه فعلا به همين مقدار بسنده مي‌كنيم و از محضر حضرتعالي استدعا داريم همانگونه كه مكرر در شعار هاي خود گفتيد توجه به مناطق محروم جزو اولويتهاي دولت شما است مردم نجيب ، محروم و فراموش شده اين بخش و شهر را ياري فرماييد بدوا از توجه حضرتعالي كمال تشكر و امتنان را داريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی طبری 1 تير 1389
شما که به بابل نزدیک هستید و با ان جمعیت اندک تان توقع دارید مسولین استان بیان دستبوس تان . شهر های جدید التاسی بندپی غربی و شرقی که قطب اقتصادی بابل از لحاظ کشاورزی دامداری ووووووووو میباشند وبا جمعیت بالای 80000 نفر چی بگن. اکثر قریب به اتفاق مسولین بابل و مازندران از بر و بچه های بندپی میباشند .مثل شفقت یا سقا مسول تربیت بدنی بابل و کریمی نماینده بابل وووووووو که دارند استان را میسازند ولی هنوز گاز به بندپی نیامده . پس توقع زیاد نداشته باشید . بیخود چک پی نزنین.
نا شناس 1 تير 1389
عزیر برادر شما چرا نارحت شدید چرا منصف نیستید و نگفتید که در طول30 انقلاب به نام محرومیت چه امکاناتی را از شهرستان بسمت بندپی گسیل نکرده اید حالا هم که نماینده شهر نه بهتر است بگوییم نماینده بندپی در بست در خدمت شماست هر روز با اوردن استاندار و فرماندار نسبت به شما ادای دین می کند رای را از لاله ابادی گرفت کار را برای شما انجام می دهد چرا نگفتید با رانت نماینده مجلس تمام مدیران از منطقه شما می باشد چرا از امکانات منطقه بندپی نگفتید درست است فاصله ما تا شهرستان کم است ولی امکانات این بخش و شهر به اندازه یک صدم منطقه شما نمی باشد براستی اوردن گاز انهم اگر به مردم منطقه ما رسید بخاطر این بود که از دل این بخش عبور کرد و به بندپی رسید براستی شما چقدر بی انصاف هستید
نا شناس 1 تير 1389
عزیر برادر شما چرا نارحت شدید چرا منصف نیستید و نگفتید که در طول30 انقلاب به نام محرومیت چه امکاناتی را از شهرستان بسمت بندپی گسیل نکرده اید حالا هم که نماینده شهر نه بهتر است بگوییم نماینده بندپی در بست در خدمت شماست هر روز با اوردن استاندار و فرماندار نسبت به شما ادای دین می کند رای را از لاله ابادی گرفت کار را برای شما انجام می دهد چرا نگفتید با رانت نماینده مجلس تمام مدیران از منطقه شما می باشد چرا از امکانات منطقه بندپی نگفتید درست است فاصله ما تا شهرستان کم است ولی امکانات این بخش و شهر به اندازه یک صدم منطقه شما نمی باشد براستی اوردن گاز انهم اگر به مردم منطقه ما رسید بخاطر این بود که از دل این بخش عبور کرد و به بندپی رسید براستی شما چقدر بی انصاف هستید ای کاش نماینده شما به جا رانت کمی در جهت فرهنگ منطقه شما تلاش می کرد و ظرفیت شما را بالا می برد البته از شما بیشتر از این انتظار نمی رود ما از شورای شهر زرگرمحله حمایت می کنیم و مطالب فوق مهگی درد دل مردم ماست احسنت
محمد زاده 3 تير 1389
تورو خدا چه امکاناتی را به مردم بندپی د ادن. بگو تا ما هم از ان امکانات استفاده بکنیم .کل شهر شما به انداز روستای باییکلا یا همان شهید اباد ماست که فقط 40 تا شهید تقدیم میهن کرد . شما چی .بچه به پست و مقام نرسیدن بلکه با ان هوش و ایکیو بالا شان به مدارج علمی بالا رسیدن. که اکثر اساتید دانشگاهای پزشکی بابل و مازندران ودیگر دانشگاه ازبندپی میباشند روستا پاشا امیر فقط 30 تا پزشک عمومی و متخصص دارد . روستای دیوا 40 تا پزشک دارد باز هم بگم پس بندپی ها با عرزه اند. کمی منصف باشید . ما فرهنگ غنی طبرستانی داریم . که هنوز بکر است هنوز روسری و چادر از سر دخترانمان کنار نرفت . نگاهی به اطرافتان بکنید. حتما شرمنده شدید. شما هم بچه هاتانرا بفرستید تا تحصیلات عالیه داشته باشند . تا بقولتان برای شهر تان رانت با شند و حق تانرااز استان بگیرن. اگر ناراحت شدی برو یک لیوان اب سرد بخور اقای با فرهنگ..............
محمد تقی امیر کلایی 3 تير 1389
ما بابلی ها همیشه مدیون مردم غیور و با لیاقت بندپی میباشیم . و همیشه با عزت زندگی کردن. اقای زرگر محلی با فرهنگ // مردم بندپی غربی و شرقی همیشه نان بازو و همت در تحصیلاتشانرا خوردن .حتی در پایتخت تهران خیلی از ادارات مسولینشان از بندپی بابل میباشند. که یک مورد در یکی از بیمارستانهای تهران خیلی کمک حال من شدن. اما همین مردم شریف از داشتن گاز و جاده درست و حسابی و غیره محروم هستند. اما همچنان با نیروی مضاعف و همت بالا دارند پیشرفت میکنند. خدا خیر شان بدهد.
حسن 20 شهريور 1392
عینک بد بینی نداشته باش .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.